• All-in-one e-commerce
  • Volledig ontzorgd
  • Vaste prijs per maand
  • Binnen 2 maanden up & running
WorldEmp logo

Werken op afstand was nog nooit zo makkelijk

WorldEmp brengt vraag en aanbod samen. Op een betaalbare, schaalbare en efficiënte manier. Dit doen zij door de beste mensen uit India te koppelen aan bedrijven wereldwijd. Dit doet WorldEmp op het gebied van ICT, engineering, data of finance.

 

Via een door WorldEmp ontwikkeld online communicatieplatform kan op een betaalbare en efficiënte manier samengewerkt worden tussen de specialist en het bedrijf. Hierdoor heeft de klant van WorldEmp te allen tijde zijn internationale collega virtueel op kantoor aanwezig. 

 

 

WorldEmp Team

Alles onder één dak

WorldEmp is ontzorgd met CaaS

De huidige website sloot niet meer aan op de online strategie van WorldEmp. Zo bevatte de website geen mogelijkheid tot het presenteren van de profielen en bijbehorende CV's die WorldEmp biedt. Hierdoor werd het lastig voor WorldEmp om online leads te genereren en ontstond er online een zwakke positie ten opzichte van concurrenten. 

 

Frank Korf, directeur van WorldEmp, geeft aan dat het noodzakelijk was om op te schalen. "Onze website was verouderd en tegelijkertijd wilden we de volgende stap met ons bedrijf zetten. Dus toen zijn we om ons heen gaan kijken naar mogelijkheden. Eén daarvan was Commerce as a Service. We zagen de presentatie tijdens de beurs Webwinkel Vakdagen en onze interesse was direct gewekt." 

WorldEmp Website

Van bezoeker tot lead

Duidelijke conversiefunnel

Middels diverse workshops hebben wij samen met WorldEmp een heldere online strategie met bijbehorende customer journey uitgewerkt. Deze input is waar mogelijk verwerkt op het nieuwe CaaS platform voor WorldEmp.

 

In het nieuwe platform van WorldEmp wordt de bezoeker zo snel mogelijk naar een relevant profiel geleid. Hierin is een duidelijke filtering aangebracht op branche, functie en specialiteiten. Hiervoor hebben we de e-commerce functionaliteiten van het CaaS platform ingezet.

Snel, transparant en resultaatgericht

Klant aan het woord

"Wij zijn er erg trots op dat verschillende partijen middels CaaS hebben bijgedragen om tot de juiste invulling van onze website te komen. Klanten welke hun verhaal deelden over de samenwerking met WorldEmp alsmede diverse organisaties, die zijn geïnterviewd om een duidelijk beeld te krijgen welke behoefte zij hebben in onze dienstverlening."
 

Frank Korf
Directeur WorldEmp

WorldEmp Website

"Persoonlijk contact is belangrijk voor ons"

Een website als pitch

"Een webshop moet voor je werken, in plaats van dat jij constant aan je webshop werkt." Het is een van de uitspraken van Barry Tempelaar, eigenaar van Bluedesk en oprichter van Commerce as a Service. En dat is ook precies het resultaat dat WorldEmp nu uit de website haalt.

 

"Persoonlijk contact was en is erg belangrijk bij ons. We gaan graag bij de mensen langs, om kennis te maken, ons verhaal te vertellen en natuurlijk het platform te laten zien. We bellen live in bij het kantoor in India en laten zien hoe je gemakkelijk online kunt samenwerken." Een van de dingen die WorldEmp merkte tijdens deze gesprekken was dat klanten, of toekomstige klanten, verrast waren door het verhaal, en het duidelijke beeld dat ze kregen tijdens deze gesprekken. Dit kwam minder sterk naar voren op de website. En dit was dan ook een van de belangrijkste verbeterpunten om op te pakken.

WorldEmp Website

Korte doorlooptijd

Binnen twéé maanden

De gewenste situatie voor WorldEmp was om volledig online ontzorgd te worden en het ruime assortiment aan CV's te presenteren op een eenvoudige wijze. Dit hebben wij kunnen realiseren middels onze partner Dynamicweb. 

 

WorldEmp en de collega’s van CaaS zijn samen snel aan de slag gegaan en na twee maanden stond de nieuwe website online. Het resultaat is een multi-language platform die beter bij het internationale karakter van WorldEmp past. "Nu kunnen we veel gemakkelijker naar onze website verwijzen voor meer informatie, omdat het een goed beeld geeft." Daarnaast staat op de website een demo en kunnen geïnteresseerden informatie opvragen over beschikbare kandidaten. "Het is nu heel duidelijk wat we doen. Het onderbouwt ons verhaal en trekt zelfs mensen al beter aan." 

 

De komende maanden gaan zowel de experts van JEROME als het team van WorldEmp werken aan de online marketingcampagne. "We zijn nu bezig met optimaliseren voor SEO en gaan daarnaast een SEA campagne starten." Samen met de technische kennis achter Commerce as a Service is de website verbeterd voor conversie. "We zien dat er een goed concept achter zit, de kosten zijn helder en blijven gelijk. Wij zijn tevreden over de samenwerking en ons abonnement." 

 

 

Ongediertewinkel.nl logo muis

Compleet digital marketingteam

Vermarkten van WorldEmp

Naast de ontwikkeling van het online platform omvat CaaS ook een compleet digital marketingteam. Dit team van online specialisten werkt dageljks aan het online vermarkten van WorldEmp op het gebied van:

 

  • Zoekmachine optimalisatie
  • Zoekmachine adverteren
  • Social media adverteren
  • Conversie optimalisatie
  • Content marketing
     

Frank Korf geeft aan dat dit onderdeel zeer belangrijk is voor WorldEmp: "We hadden weinig bezoekers op onze website, omdat we er niets mee deden. Met Commerce as a Service is daar verandering in gekomen. Uiteindelijk willen we natuurlijk graag leads uit onze website halen, en daar is expertise voor nodig. Dankzij Commerce as a Service kunnen we daar nu gebruik van maken."

Vraag een demo aan

Enthousiast geworden over CaaS?

Kiezen voor een e-commerce platform doet u niet zomaar. En dat snappen wij. Daarom laten we u graag kennismaken met CaaS. Vraag hieronder gratis een persoonlijke demo aan en ervaar de kracht Commerce as a Service.

 

 

Trek in CAAS?

Naar boven
Cookies bij CaaS

Wij gebruiken cookies om u de allerbeste ervaring te bieden op onze website.