De afgelopen maanden is de e-commerce wereld in een stroomversnelling geraakt. Door de maatregelen rondom het coronavirus waren veel ondernemers genoodzaakt om de overstap van offline naar online te maken. Hoe kun je dit als ervaren ondernemer zo snel mogelijk doen? En kun je direct instappen op een volwaardige e-commerce omgeving, zonder beperkingen en wel met voldoende groeimogelijkheden? Dat kan door goed naar een aantal randvoorwaarden te kijken.
Bij Bluedesk werken we al meer dan 25 jaar voor online ondernemers en hebben we onze ervaring samengebracht in een nieuw product, Commerce as a Service. Dankzij dit abonnement kunnen ambitieuze ondernemers, die flexibel willen ondernemen en graag grip houden op hun cashflow, snel online aan de slag. Want voor een vast bedrag per maand, krijg je een volledig e-commerce kanaal.
Wat zit er in Commerce as a Service?
Allereerst natuurlijk een volledig e-commerce kanaal. Bij Bluedesk zijn we al vijftien jaar partner van Dynamic Web. Dit van oorsprong Deense bedrijf heeft een e-commerce platform ontwikkeld wat ondertussen wereldwijd wordt gebruikt. Onze developers kennen het platform als hun broekzak en kunnen daardoor de meest geavanceerde applicaties en webshops maken. Het platform is volledig inclusief alle tools voor bestellen, betalen en bezorgen. Het platform biedt daarmee ondernemers de mogelijkheid om eenvoudig in te stappen, maar ook de mogelijkheid om daarna flink op te schalen.
En dit is direct een mooi bruggetje naar het volgende onderdeel van ons Commerce as a Service abonnement. In de praktijk betekent opschalen vaak ook extra kosten die komen kijken bij de licenties voor het platform dat je gebruikt, plugins en bijvoorbeeld extra kosten voor hosting. Met Commerce as a Service hoef je hier niet meer naar om te kijken. Ons pakket is all inclusive en dat betekent dat wij dit allemaal voor je regelen.
En als laatste, doorontwikkelen. We kunnen al binnen twee maanden een volledig e-commerce kanaal voor je online zetten, maar ervaren online ondernemers weten dat het echte werk daarna begint. Direct na het lanceren ga je doorontwikkelen, aanpassen, finetunen en bijvoorbeeld nieuwe campagnes opstarten. Met Commerce as a Service sta je er niet alleen voor. Want bij het abonnement inbegrepen zit ook de technische ondersteuning van onze developers en advies van onze digital marketeers.