• All-in-one e-commerce
  • Volledig ontzorgd
  • Vaste prijs per maand
  • Binnen 2 maanden up & running

Bel ons op+31 (0)72 5200 310

Wij zijn beschikbaar tot 17:30

Bel ons op+31 (0)72 5200 310

Wij zijn beschikbaar tot 17:30

‘We hebben webwinkels in Duitsland en Nederland met allerlei producten om zelf ongedierte te bestrijden’, zo omschrijft Roy Rijkers ongediertewinkel.nl. Inmiddels is Rijkers bijna vijftien jaar eigenaar van de webshop en zag de markt zich in rap tempo ontwikkelen. Om helemaal up-to-date te blijven op het gebied van techniek en marketingstrategieën is ongediertewinkel.nl een samenwerking aangegaan met Commerce as a Service. En door deze keuze zijn ze nu helemaal klaar voor de toekomst.

 

Zelf aan de slag, met ondersteuning van professionals

 

‘Hiervoor werkten we op dat gebied al samen met een andere partner, maar die stapten op een gegeven moment over naar een ander platform. Wij wilden graag iets dat up-to-date blijft en Bluedesk heeft toen laten zien wat er met Commerce as a Service allemaal mogelijk is. Het sprak ons aan dat we zelf meer vrijheden hebben om dingen aan te passen aan de website en dat we op dat gebied meer mogelijkheden hebben’, ligt Rijkers de keuze toe. ‘Bluedesk is bovendien geen onbekende van ons want ze doen al een jaar of drie onze online marketing. Wat het nog eens extra aantrekkelijk maakt is dat ze hier om de hoek zijn gevestigd.’

 

Nieuwe mogelijkheden in Commerce as a Service

 

Rijkers is met name te spreken over de vele extra opties voor de webshop. ‘Er is nu veel meer mogelijk, allemaal kleine dingetjes die het verschil maken. Zo kunnen we nu specificaties toevoegen aan producten, is het mogelijk om zelf elementen aan SEO-pagina’s toe te voegen en kunnen we per product nu drie USP’s laten zien.’

 

‘Wat dat betreft is het ook niet nadelig dat er wat vertraging was. In die tijd hebben we namelijk nieuwe producten klaar kunnen zetten, productafbeeldingen opnieuw gemaakt en teksten kunnen toevoegen. Bovendien heeft een collega van ons in die periode veel teksten vertaald van het Nederlands naar het Duits. Dus in dat opzicht hebben we die extra tijd ook goed benut.’

 

Maatwerk in de webshop

 

Ongediertewinkel.nl en Bluedesk werken inmiddels dus al enkele jaren samen en dat is volgens Rijkers niet zonder reden. ‘Wij vinden het belangrijk dat dingen die wij vragen goed worden uitgevoerd. Dat is bij Bluedesk het geval. ‘ Ook al hebben ze met het online zetten van de website iets langer moeten wachten. ‘Er moest nog een koppeling worden geïmplementeerd, zodat het voor de klant mogelijk is om een exact aflevermoment te kiezen. Die optie hadden we in het verleden al, maar zat niet standaard in het nieuwe systeem. Wij wilden er echter niet op achteruit gaan, dus moest dat worden aangepast. Dat heeft er mede voor gezorgd dat het iets langer duurde, maar dat is door Bluedesk uitstekend opgelost.’

 

Direct meer omzet, met de nieuwe website

 

Een goede samenwerking en wederzijds vertrouwen is één, maar het draait natuurlijk allemaal om de resultaten. Na iets meer dan een maand zijn die echter al positief volgens de eigenaar van ongediertewinkel.nl. ‘We zien nu al een toegenomen omzet. Nu moet ik zeggen dat de nieuwe website is gelanceerd op het moment dat Corona de kop opstak, dus dat zal ook de nodige invloed hebben gehad, maar dat heeft de nieuwe website ook zeker.’

 

Meer weten over Commerce as a Service?

 

Wil je meer weten over de expertise en dienstverlening binnen CaaS? Of een keer een demo bekijken? Met CaaS helpen we je graag op weg. Van nieuwe e-commerce omgeving tot replatforming, binnen twee maanden kun jij weer verder werken aan jouw bedrijf en groei.

 

Meer weten? Bekijk de website van CaaS

 

Trek in CAAS?

Naar boven
Cookies bij CaaS

Wij gebruiken cookies om u de allerbeste ervaring te bieden op onze website.