• All-in-one e-commerce
  • Volledig ontzorgd
  • Vaste prijs per maand
  • Binnen 2 maanden up & running
;

Sinds een aantal weken leven we in een compleet andere wereld. We werken en leven zoveel mogelijk thuis, met grote gevolgen voor veel organisaties en de economie. Vaak zijn deze gevolgen negatief. Veel bedrijven hebben het zwaar en zijn hard op zoek naar nieuwe concepten en manieren van werken, om toch het hoofd boven water te kunnen houden. Zo zijn er veel restaurants die nu ook thuis bezorgen. En zijn er bijvoorbeeld kappers die online pakketjes verkopen inclusief een uitgebreide instructie, zodat het mogelijk is om thuis haren te verven en verzorgen. Een goed ingericht online kanaal blijkt nu onomstotelijk bewezen de methode te zijn om klanten te vinden en te bedienen.

 

In deze gevallen is de overgang naar een online business niet altijd vrijwillig, maar in vaak wel een succes. De verwachting is dat we ook na deze crisis veel meer online blijven kopen. Simpelweg omdat de drempel lager is, we zijn eraan gewend geraakt. Veel ondernemers overwegen daarom alsnog de overstap naar een webshop, maar hoe kunt u dit aanpakken? En welke keuzes zijn er? 

 

Zelf een webshop bouwen? Of uitbesteden?

Allereerst kunt u natuurlijk zelf aan de slag gaan. Met veel systemen lijkt het redelijk eenvoudig om een online winkel in elkaar zetten. Maar dan? Vooral de ervaren ondernemers weten het al, uw aanbod online zetten is de meest eenvoudige stap maar daarna komt het echte werk. Want ook een online omgeving moet u goed onderhouden, optimaliseren en doorontwikkelen. In veel gevallen vraagt dit dagelijks werk. Doet u dit niet? Dan loopt u het risico dat uw webwinkel ingehaald wordt door de concurrentie, niet veilig is, langzamer wordt of zelfs niet goed meer werkt. In veel gevallen is het goed om na te gaan hoeveel tijd u mogelijk kwijt bent aan de website en of u deze uren beter kunt uitbesteden. Een e-commerce omgeving laten ontwikkelen en beheren door een professionele partij is onderaan de streep vaak voordeliger dan u verwacht. Want op die manier heeft u uw handen vrij voor andere zaken. 

 

Online aanwezig zijn en gevonden worden

Een online webshop starten is vaak een flinke investering in tijd en geld. Enerzijds heeft u dus de keuze om er tijd in te steken, anderzijds kunt u het werk uitbesteden zodat u zich kunt bezighouden met andere taken. Voor welke investering u ook kiest, veel ondernemers worstelen met de vervolgvraag. Gaat mijn online winkel genoeg opleveren om de investering eruit te halen? Hoe zorg ik ervoor dat de juiste klanten op mijn e-commerce omgeving terecht komen? Vaak is alleen een webshopniet voldoende en moet u ook in actie komen om gevonden te worden. Dit kan met online marketing. En juist voor deze groep ondernemers hebben wij CaaS ontwikkeld. 

 

Commerce as a Service 

CaaS is een abonnement op uw e-commerce omgeving. Het is speciaal ontwikkeld voor ervaren ondernemers die snel en onbezorgd de stap naar een e-commerce omgeving willen zetten. Die door willen groeien, zonder vertragingen en ingewikkelde procedures. 

 

Met CaaS krijgt u voor een vast bedrag per maand een compleet pakket voor uw webshop. Van hosting, monitoring, design en de webshop zelf, tot ondersteuning van ervaren marketeers en developers. Wij zorgen er daarmee niet alleen voor dat uw webshop goed draait en veilig is. We zorgen er ook voor dat u gevonden wordt. Zodat u veilig en zonder zorgen verder kunt ondernemen. 

 

Snel online!

Een aantal grote organisaties gingen u al voor. Voor WorldEmp hebben wij bijvoorbeeld binnen twee maanden een Nederlands en Engelstalige website online gezet. WorldEmp is gespecialiseerd in het werven van talent in onder andere India. Door de corona crisis is de vraag enorm toegenomen en dankzij het CaaS model kan WorldEmp deze vraag online goed aan. Of neem bijvoorbeeld Ongediertewinkel.nl. Voor dit bedrijf hebben we de gehele e-commerce omgeving omgezet naar CaaS. Ze worden nu nog beter gevonden en kunnen nu efficiënter hun webshop beheren.

 

Gratis achter de schermen kijken? 

Met CaaS heeft u een alles-in-een-pakket voor uw e-commerce omgeving, maar houdt u wel altijd de touwtjes in handen. U kunt alle online activiteiten goed volgen via het dashboard en zelf aanpassingen doorvoeren op de website. Mocht u daar hulp bij nodig hebben? Dan kunt u altijd terugvallen op het team met ervaren marketeers en developers om u te helpen. 

 

Benieuwd hoe dit eruit ziet? We laten het u graag een keer zien.

Meer over CaaS

Trek in CAAS?

Naar boven